ایرانی نیوز | مجله اینترنتی و نشر دیجیتال برخط خانواده و سبک زندگی

ایرانی نیوز | مجله اینترنتی و نشر دیجیتال برخط خانواده و سبک زندگی

کد خبر: ۱۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ - 02 February 2019
پ
بنا ب دلایلی مجبور ب سقط با قرص سایتوتک شدم. دکترم هر 6ساعت 1 قرص 200میل ب صورت خوراکی تحویز کرده. الان 24ساعته که دارم دارو استفاده میکنم. درد خفیف دارم ولی هیچ اثری از خونریزی نیست. تورو خدا راهنمایی کنین چیکار کنم.
سقط با قرص سایتوتک، دلیل نداشتن خونریزی چیست؟
 
سوال مخاطب: سلام وقت بخیر. من 29سالمه یه پسر 11ماهه دارم. زایمانم سزارین بوده. 6هفته ست که باردارم. بنا ب دلایلی مجبور ب سقط با قرص سایتوتک شدم. دکترم هر 6ساعت 1 قرص 200میل ب صورت خوراکی تحویز کرده. الان 24ساعته که دارم دارو استفاده میکنم. درد خفیف دارم ولی هیچ اثری از خونریزی نیست. تورو خدا راهنمایی کنین چیکار کنم. چند ساعت بعد از خوردن باید ب خونریزی می افتادم؟ پسرم شیر خودمو میخوره. الان 24ساعته شیر نخورده خیلی بی قراره 
 

 

پاسخ دکتر فریبا الماسی، متخصص زنان، استاد دانشگاه و فلوشیپ جراحی لاپاراسکوپی:
دوست عزیز مصرف سایتوتک در نیمه اول بارداری باعث بروز آنومالی های جنینی می شود. خانمی که برای اقدام به ختم بارداری سایتوتک مصرف می کند باید بداند اگر بارداری با سایتوتک ختم نشد باید از کورتاژ استفاده کند. اگر سایتوتک بدرستی قبل از هشت هفته استفاده شود احتمال موفقیت آن بیش از 70 درصد است. 
 
 
منبع:نی‌نی‌بان
برای دیدن خبرهای داغ،تصاویر و متن های زیبا به «کانال تلگرام ایرانی نیوز» بپیوندید
مطالب برگزیده
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
قوانین ارسال نظر
* مجله اینترنتی ایرانی نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
* لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
* نیازی به نوشتن نام و یا ایمیل نمی باشد،می توانید به صورت ناشناس نظر بدهید.